Linkbuilding jako základ internetové propagace

Každý majitel firmy si přeje co největší zisky – a není se čemu divit, vždyť peníze hýbou světem. Nicméně zisky mnohých firem nejsou tak markantní, jak by si mnozí vlastníci přály. Na vině je velmi často špatná propagace. Nebudete-li firmu propagovat vůbec, není divu, že di od vás nikdo nic nekupuje. Budete-li vaši firmu propagovat špatně, budete jen plýtvat vašimi finančními prostředky a efekt nebude pravděpodobně ani takový, jaký byste si jej přáli.

Pokud tedy v této oblasti nejste zběhlí, věřte, že uděláte jenom dobře, necháte-li tuto činnost na odbornících z oboru. Nicméně pokud se přeci jen do této problematiky chcete pustit na vlastní pěst, musíte se naučit několik základních pravidel, které vám s vybudováním fungujícího marketingu pomohou.

rostoucí křivka

V první řadě si musíte založit svůj web nebo e-shop. V současné době se velká poptávka po zboží odehrává právě na internetu, a pokud se zde nebudete prezentovat, velmi škodíte hlavně sami sobě.

Máte-li již tyto stránky vybudované, nastává prostor pro propagaci. Jedním z nejdůležitějších aspektů je linkbuilding. Jedná se o techniku, v níž jde o vybudování zpětných odkazů. Čím více odkazů míří právě na vaši webovou stránku, tím vás vyhledávače berou jako důvěryhodnějšího. Čím více vás budou vyhledávače brát jako důvěryhodnějšího, tím výš budete umístěni ve výsledcích vyhledávání. Čím víš, budete ve výsledcích vyhledávání, tím se zvyšuje organická návštěvnosti právě vašeho webu a tržby.

tvorba zpětných odkazů

Linky neboli zpětné odkazy, můžete na internetu umísťovat kdekoliv. Nejčastěji jsou umisťována na fóra nebo do nejrůznějších komentářů. Taktéž se počítají odkazy ze sociálních sítí. Pokud tedy má vaše forma Facebookové stránky, byli byste jen proti sobě, kdybyste si tyhle odkazy nechali uniknout. Dokonce se počítají i odkazy, které vedou z vaší stránky na jinou vaši stránku. Pokud tedy píšete nějaký článek, nikdy nevynechejte příležitost se odkázat na článek jiný.